Julklappar


Häromdan var jag på Arkens zoo för att köpa lite julklappar
till mina fyrbenta. Jag visste direkt vad Viggo skulle få!
Jag har förmåga att alltid komma ur den affären med mer
än vad jag hade tänkt köpa, tetigt!

Det blev i alla fall en liten påse med frolic, som båda hundarna
och våran tjockis katt Ikaroz älskar. Eller, Ikaroz älskar allt..
Hur som helst, jag köpte två såna där tuggben som Viggo älskar,
det ska bara vara bra grejer i dom, å det är ju bra.
Han blir helt galen när han får en sån och den brukar försvinna
på några minuter. Dom finns i olika former, typ tandborstar
och krokodiler, och så vanliga då.

Jag hittade även några som såg ut som grisöron, bra tänkte jag!
För att som många andra hundar klarar inte våra hundars magar
av dom feta grisöronen. Det blir kaos, kan man säga..
Sist men inte minst köpte jag en söt tomteluva som jag ska tvinga Viggo
att ha på sig imorgon ;) Egentligen vill jag köpa en sån där fluga till honom,
men jag har inte hittat några!



-Elin- Imorgon är det julafton!
2011-12-23 @ 09:35:11 Övrigt


Kommentarer

Kommentera här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0