Thank you, Santa!


Nu är julen över och jag har börjat planera och ladda inför nyår!
Hoppas alla hade en härlig jul med nära och kära, för det hade jag!
Igår var jag hos pappa, och en julklapp var särskilt högt uppskattad,
nämligen ett trimbord! TACK säger jag bara! Nu blir det inge mer böjande
på ryggen när hundarna ska klippas eller borstas.

Bordet är stort, så jag kan ha Valle på det också.
Även fast han är mammas och Pers hund är det frivilligt jag som står
för klippandet! Tycker det är skit kul och jag har blivit mycket bättre
på det nu! Övning ger faktiskt färdighet!

Kan även ha Valle på bordet när klorna ska klippas, Viggo med för den delen.
Fast jag brukar ha dom liggande på rygg i knät, så med Viggo kanske det
fortsätter så, det känns lättast och bekvämare!

-Elin- Make a wish
2011-12-26 @ 18:18:35 Högtider


Kommentarer

Kommentera här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0